Instrukcja obsługi poczty Office365

  1. Wchodzimy na stronę www.office.live.com i logujemy się za pomocą własnego, imiennego konta
  2.  Wybieramy kafelek poczta. Otworzy się nam nowa karta
  3. Wybieramy opcję Otwórz inną skrzynkę pocztową…
  4. Wpisujemy maila jednostki do którego chcemy się zalogować, lub jego część, i klikamy Wyszukaj w katalogu
  5. Wybieramy odpowiedniego maila z listy
  6. Klikając Otwórz pojawi się nowa karta, gdzie nastąpi logowanie do skrzynki. 
  7. Jeżeli wyskoczy komunikat, jak na obrazku – należy powtórzyć wszystkie kroki od nowa, upewniając się, że nie popełniliśmy żadnego błędu. Jednakże, gdy problem nie ustanie, znaczy to, że nie mamy dostępu do skrzynki. W celu uzyskania dostępu należy zgłosić to mailem(najlepiej z skrzynki w domenie @zhp.net.pl) na adres karol.grodzicki@zhp.net.pl.
  8. Klikając w ludzika w prawym, górnym rogu możemy upewnić się czy zostaliśmy dobrze zalogowani.